sobota, 3 maja 2008

Nawiedzone Drzwi



Moja matka po prostu przyciągała duchy i mógłbym przytoczyć wiele historii z okresu mojego dzieciństwa. Szczególnie utkwiła mi w pamięci chwila, gdy mój ojciec przyniósł do domu stare drzwi. Miało to miejsce pod koniec lat '50 lub na początku lat '60. Znalazł je na kupie śmieci znajdującej się przed starym, zniszczonym domem w Northeast Philadelphia, i przyniósł je do domu. Ojciec odnawiał drugie piętro naszego domu w Levittown, Pensylwania, i potrzebował drzwi, aby oddzielić sypialnię rodziców od korytarza.
Na drugim piętrze, w połowie, zaczynała się pochylona ściana, około trzy stopy od podłogi, zostawiając pod okapem miejsce wystarczające, aby się przeczołgać. Ja dzieliłem z siostrą inną sypialnię na tym samym piętrze. Z naszego pokoju można było dostać się do wspomnianego przejścia, które biegło wzdłuż całego frontu domu, z naszego pokoju po stronie schodów, do pokoju rodziców. Spali oni w podwójnym łóżku, z głowami naprzeciw przejścia.

Pierwszej nocy, po tym jak ojciec przyniósł drzwi, około 3.00 nad ranem, obudził nas głośny trzask dochodzący ze szczeliny znajdującej się bezpośrednio za głową mojej mamy. Wszyscy wyskoczyliśmy z łóżek! Ojciec przybiegł z latarką do naszego pokoju i usunął panel zasłaniający dostęp do przejścia. Byliśmy przerażeni, ale gdy poświecił wewnątrz szczeliny, niczego nie dostrzegliśmy. Ojciec był na tyle odważny, by wejść do przejścia, niczego jednak nie znalazł. Powiedział wówczas, że być może przyczyną hałasu była gałąź uderzająca w dach. Miał to sprawdzić nad ranem.

Wszyscy wróciliśmy do łóżek. Po około pół godzinie czasu, znów obudziło nas głośnie uderzenie. Tata ponownie sprawdził przejście, ale i tym razem nie znalazł nic ani tam, ani na dachu, czy trawniku. Tym razem byliśmy naprawdę przerażeni. Przez kolejny tydzień, każdej nocy słyszeliśmy ten hałas. Byliśmy wyczerpani.

Wreszcie mama powiedziała tacie, aby zabrał z domu drzwi. Według niej były nawiedzone. Roześmialiśmy się, ale mama została poważna. Powiedziała, że duchy mogą przywiązać się do przedmiotu, i właśnie tak było z drzwiami w naszym domu. Zrzędząc, tata usunął drzwi, a mama nalegała, aby je porąbał i spalił. Gdy to zrobił, hałasy ustąpiły.

Connie Tucker.

Abort.com: paranolmal phenomena.

Brak komentarzy: